Retouren

Wilt u een product terugsturen?

Is het product beschadigd?

In geval van een gebrek of een beschadiging is het handig als u een foto van het gebrek of de beschadiging bijvoegd bij een e-mail, dan kunnen we het eenvoudig oplossen. Afhankelijk van de situatie repareren wij kosteloos of sturen wij kosteloos een nieuw product. Eventuele verzendkosten zijn voor onze rekening.


Wilt u een (gedeeltelijke) bestelling annuleren of omruilen?

Alleen voor particulieren en consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag u het product uitpakken, beoordelen en kunt u de bestelling (gedeeltelijk) annuleren of omruilen. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. De verzendkosten bij annuleren of omruilen zijn voor uw rekening. Maatwerkproducten die speciaal voor u zijn gemaakt zoals borden met een aangepaste tekst of een logo kunnen niet geruild of geannuleerd worden.


Retouradres (geen bezoekadres)

Op de pakbon van uw bestelling staat het retouradres:
Countrysigns
Klein Landaas 8
3931 GC Woudenberg


Wat kan ik terugsturen? En wanneer?

Voor particulieren en consumenten:

  • Binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum.
  • Producten beschadigd door transport
  • Producten met gebreken.
  • Bij annuleren of ruilen van (gedeeltelijke) bestellingen.
  • Producten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een opgegeven tekst of logo, aangepaste kleuren of aangepaste afmetingen kunt u niet omruilen of annuleren.

Voor zakelijke klanten en bedrijven:

  • Producten beschadigd door transport
  • Producten met gebreken.

Beschadiging of gebreken bij ontvangst?

U mag kiezen:

Wij sturen u een nieuw product:

  • Reageer tijdig binnen 14 dagen na ontvangstdatum.
  • E-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de vervanging.
  • Het nieuwe vervangende product wordt binnen 2 werkdagen kosteloos toegestuurd.
  • Overleg of het beschadigde product retour gestuurd moet worden, dit hoeft niet altijd.

Uw geld terug:

  • Reageer tijdig binnen 14 dagen na ontvangstdatum.
  • E-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de terugbetaling.
  • U krijgt het aankoopbedrag van de beschadigde producten binnen 14 dagen teruggestort met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons hebt betaald.
  • Eventuele retourkosten zijn voor onze rekening.
  • Overleg of u het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.

Heeft u een keuze gemaakt? Of twijfelt u wat te doen?

Stuur ons een e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer (staat op de pakbon) en voeg als het kan een foto van het gebrek of de beschadiging toe.


Bestelling (gedeeltelijk) annuleren?

Voor particulieren en consumenten:

Alleen voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag u de bestellling (gedeeltelijk) annuleren. De kosten voor het retour sturen bij (gedeeltelijk) annuleren zijn voor eigen rekening.

Hoe annuleert u? Stuur ons een e-mail.

  • Alles annuleren: zodra wij de gehele bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijgt u het volledige aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons hebt betaald.
  • Gedeeltelijk annuleren: zodra wij de gedeeltelijke bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijg u het gedeeltelijke aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons hebt betaald.
  • Wij rekenen geen administratiekosten bij annuleren.
  • Producten speciaal gemaakt, zoals borden of stickers met een opgegeven tekst of logo, aangepaste kleuren of aangepaste afmetingen kunt u niet retourneren.
  • Retourkosten zijn voor uw rekening.
  • Alleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden vergoed.
  • Zorg voor een goede verpakking: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.

Bestelling (gedeeltelijk) omruilen?

Voor particulieren en consumenten:

Alleen voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag u de (gedeeltelijke) bestellling omruilen. De kosten voor het retour sturen zijn bij omruilen voor eigen rekening.

Hoe ruilt u?

Stuur ons een e-mail.

  • Zodra wij de (gedeeltelijke) bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen wordt de vervangende bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen verzonden.
  • Wij rekenen geen administratiekosten bij omruilen.
  • Is het vervangende product duurder? Dan kunt u het verschil bijbetalen via internetbankieren of overschrijving. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt het vervangende product binnen 2 werkdagen toegestuurd.
  • Is het vervangende product goedkoper? Dan wordt het verschil door ons terugbetaald uiterlijk binnen 14 werkdagen met dezelfde betaalmethode als u aan ons betaald hebt.
  • Producten speciaal gemaakt, zoals borden of stickers met een opgegeven tekst of logo, aangepaste kleuren of aangepaste afmetingen kunt u niet omruilen.
  • Retourkosten en de kosten voor het opnieuw verzenden bij omruilen zijn voor uw rekening.
  • Alleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden omgeruild.
  • Zorg voor een goede verpakking: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.

Is deze pagina niet duidelijk?

Wij doen ons best de informatie op deze pagina zo duidelijk mogelijk voor u te maken. Heeft u een verbeterpunt of advies voor deze pagina? Laat het ons weten met deze e-mail.


Heeft u toch nog een klacht of geschil?

Klik hier naar het formulier voor het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.