Al 15 jaar bewezen kwaliteit en 7 jaar garantie: krasvast, watervast, kleurecht.
Wil je iets terugsturen?
Wilt u een product terugsturen?
Is het product beschadigd?
In geval van een gebrek of een beschadiging is het handig als een u foto van het gebrek of de beschadiging bijvoegd, dan kunnen we het eenvoudig voor u oplossen. Afhankelijk van de situatie repareren wij kosteloos of sturen wij kosteloos een nieuw product. Eventuele verzendkosten zijn voor onze rekening.
Wilt u een (gedeeltelijke) bestelling omruilen of annuleren?
Voor particulieren en consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag u de het product uitpakken, beoordelen en kunt u de bestellling (gedeeltelijk) annuleren of omruilen. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. De verzendkosten bij annuleren of omruilen zijn voor uw rekening.
Retouradres (geen bezoekadres)
Op de pakbon van uw bestelling staat het retouradres:
Countrysigns
Klein Landaas 8
3931 GC Woudenberg
Wat kan ik terugsturen? En wanneer?
Voor particulieren en consumenten:
✓
Binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum.
✓
Beschadigde producten of producten met gebreken.
✓
Bij annuleren of ruilen van (gedeeltelijke) bestellingen.
Producten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een door u opgegeven tekst of logo, voor u aangepaste kleuren of voor u aangepaste afmetingen kunt u niet ruilen of annuleren.
Voor bedrijven:
✓
Beschadigde producten of producten met gebreken.
Beschadiging of gebreken bij ontvangst?
Voor particulieren, consumenten en bedrijven:
Reageer tijdig: binnen 14 dagen na ontvangstdatum.
U mag kiezen:
Wij sturen u een nieuw product:
✓
E-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de vervanging.
✓
Het nieuwe vervangende product wordt u binnen 2 werkdagen kosteloos toegestuurd.
Overleg via onderstaande e-mail of u het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.
Uw geld terug:
✓
E-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de terugbetaling.
✓
U krijgt u het aankoopbedrag van de beschadigde producten teruggestort binnen 14 dagen met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons heeft betaald.
✓
Eventuele retourkosten zijn voor onze rekening.
Overleg via onderstaande e-mail of u het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.
Heeft u een keuze gemaakt? Of twijfelt u wat u moet doen?
Stuur ons deze e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer (staat op de pakbon) en voeg als het kan een foto van het gebrek of de beschadiging toe.
Bestelling (gedeeltelijk) annuleren?
Voor particulieren en consumenten:
Voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd kunt u de bestellling (gedeeltelijk) annuleren.
De kosten voor het retour sturen bij (gedeeltelijk) annuleren zijn voor uw rekening.
Alles annuleren: zodra wij de gehele bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort binnen 14 werkdagen met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons heeft betaald.
✓
Gedeeltelijk annuleren: zodra wij de gedeeltelijke bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijgt u het gedeeltelijke aankoopbedrag teruggestort binnen 14 werkdagen met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons heeft betaald.
✓
Wij rekenen geen administratiekosten bij annuleren.
Producten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een door u opgegeven tekst of logo, voor u aangepaste kleuren of voor u aangepaste afmetingen kunt u niet retourneren.
Retourkosten zijn voor uw rekening.
Alleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden vergoed.
Zorg voor een goede verpakking: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.
Bestelling (gedeeltelijk) omruilen?
Voor particulieren en consumenten:
Voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd kunt u de (gedeeltelijke) bestellling omruilen.
De kosten voor het retour sturen zijn bij omruilen voor uw rekening.
Zodra wij de (gedeeltelijke) bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen wordt de vervangende bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen naar u verzonden.
✓
Wij rekenen geen administratiekosten bij omruilen.
✓
Is het vervangende product duurder? Dan kunt u het verschil bijbetalen via internetbankieren, overschrijving of Paypal. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt het vervangende product binnen 2 werkdagen toegestuurd.
✓
Is het vervangende product goedkoper? Dan wordt het verschil door ons aan u terugbetaald uiterlijk binnen 14 werkdagen met dezelfde betaalmethode als u aan ons betaald heeft.
Producten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een door u opgegeven tekst of logo, voor u aangepaste kleuren of voor u aangepaste afmetingen kunt u niet omruilen.
Retourkosten en de kosten door het opnieuw verzenden bij omruilen zijn voor uw rekening.
Alleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden omgeruild.
Zorg voor een goede verpakking: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.
Is deze pagina niet duidelijk?
Wij doen ons best de informatie op deze pagina zo duidelijk mogelijk voor u te maken. Heeft u een verbeterpunt of advies voor deze pagina?
Laat het ons weten met deze e-mail.